MENÜ

KHT - Kortalan Hölgyek Társasága

Kirándulásaink (időrendi felsorolással), amik bár kisebb létszámmal, de annál nagyobb lelkesedéssel történtek:

2011.04.16. - Budai-hegység

Szerencsére az idő kegyes volt hozzánk és kellemes, napsütéses időben indultunk a Budai-hegyekbe túrázni, nem csekély létszámmal (16 fő). A játszótér megrohamozása, majd a játék után továbbindultunk. Többször keresztezve  - nekünk már csak - az Úttörővasút vonalát, megcsodáltuk - egyelőre kivülről - a Csillebérci kalandparkot. Egy kis séta után a KFKI-tól lefele indultunk, majd a panoráma megtekintése után lejtmenetben megérkeztünk Eszterék telkére. A fogadtatás pálinkás volt... A pazar lakoma, - amiben részesültünk - fantasztikus volt, és örültünk a "szabadnapos" mikulásunknak is. Egy kis ejtőzés, beszélgetés és sziesztázás után indultunk hazafelé. Köszönjük a KHT csapat nevében a szíves vendéglátást a Mikulásnak és a Mikulásnénak!

2010.02.14. - Budai-hegység

Gyönyörűen szép, napos időben ibdultunk a Fogaskerekű végállomásától. Természetesen a játszótér megint a miénk volt. Útközben megcsodáltuk az Úttörővasút gőzösét, hisz melletünk haladt el. Csodaszép fehér, havas tájon indultunk tovább. Céla Normafa volt. Megérkezésünk után, birokba vettünk egy "lecsúszó pályát" és eszeveszett szánkózásba kezdtünk. A szánkózás után továbbindultunk az Erzsébet-kilátóba, közben egy kis forralt bor elfogyott. A kilátóban sikerült napoznunk, pihennünk és ennünk. Innen az utunk a Szépjuhászné helyre folytatódott. Kellemesen elfáradva innen indultunk haza.

2009.11. - Budai-hegység

Nosztalgiázás címmel ellátogattunk a Budai-hegyekbe. Természetesen fogaskerekűvel indultunk, majd az összes játszótér kipróbálása után úttörővasútaztunk egyet (nekünk már csak Úttörővasút...). Egy rövid séta után eljutottunk az Erzsébet-kilátóhoz. A kilátás sajnos nem volt 100%, mert nagyon ködös volt az idő, de így is nagy élmény volt. Libegővel jutottunk le a buszmegállóig, ahonnan indultunk haza.

2009.06. - Székesfehérvár

Az úticél Agárd-Gárdony strandja volt. Itéletidő volt, ennek ellenére hárman megmártoztunk a Velencei-tóban. Ilona nagykabátban a partról nézett minket és didergett. Tovább folytattuk utunkat (az erős szél miatt) Székesfehérvárra, ahol egy kiadós fagyizás és sütizés után megnéztük a várost, és meghallgattuk a harangjátékot is.

2009.05.10. - Vácrátót

Lehet, hogy megismételjük ezt a "túrát". Gyönyörű volt az arborétum.

2009.04.24. - Börzsöny

A kivasutas hajtány kétszeri kipróblása után elindőztünk egy kicsit a játszótéren, hisz elsők voltunk a kirándulók között. Minden elismerésünk Katiának, ki kitartó volt és nem adta fel...

2008.11.16. Budakeszi-Vadaspark

A hideg idő ellenére ellátogattunk a Budakeszi Vadasparkba. Sajnos a libegőzés elmaradt, mert nagyon fáztunk.